İşe yeni başlayan stajerle sikiş hikayem

Merhaba ben caner. 35 yaşındayım ve istanbulda bir fabrikanın genel müdürüyüm. Geçen sene staj yapmak için üniversiteden bir kız gelmişti çok güzel çalıştı ve burada kalmak istediğini söylemişti. Bende mümkün olduğunu stajı biterken bunları konuşabileceğimizi söylemiştim .Stajı biterken yanıma gelen kız kalmak istediğini ama o zamanlar fabrikada onun için bşi bir pozisyon yoktu bende bunu ona söyledim ve çok üzüldüğünü yapabileceğim bir şey olup olmadığını sordu bende yapabileceğim bir şey olsa onun için yapabileceğimi söyledim. Kız manalı manalı konuşuyor ve bu işi istediğini söyledi bende eğer benimle bir gece geçirirse bu işi ayarlayacağımı pat diye söyledim ilk başta çok kızdı ama sonradan işine geldi. Ve kabul etti. Gece onu dışarı çıkardım ve güzel bir yemek yedik daha sonra onu otele götürdüm içeri girince direk kendini yatağa atıp hadi yap bitsin dedi hayır böyle olmaz bana aşıkmış gibi fahişeymişsin gibi davranacaksın dedim ve aşkım çıkar sikini yalayayım dedi çıkardım ve sikimi yalamaya başladı. Daha sonra amını yaladım ve 2 kez boşalttım. Daha sonra sikimi amına yasladım ve bir anda geçirdim. Çok canı yanmıştı ve içine boşaldım. Bağırdı ve ya hamile kalırsam diye ağlamaya başladı daha sonra domaltıp tekrar sikmeye başladım. Bu sefer göt deliğine parmağımı soktum hem zevk alıyor hemde ağlıyordu daha sonra sikimi çıkartıp götüne kökledim daha fazla bağırdı ve ağladı. Ve tüm spermlerimi götünün içine boşalttım bana küfür ediyordu bu da beni daha fazla azdırıyordu. Amını ve götünü iyice siktikten sonra yarın gel evraklarını tamamla işe başla dedim ve odadan çıkıp gittim şimdi hafta bir yada iki kez yine sikiyorum.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment